City Style Editorial: Carpisa

Share on Facebook6Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0

18

Kao jedan od najprodavanijih brendova među proizvođačima kožnih tašni i modnih dodataka, Carpisa od svog osnivanja 2001. godine do danas postaje apsolutni fenomen koji nudi izuzetno stilizovan proizvod jedinstvene vrednosti karakterističan za italijanski brend. 21

9 S obzirom da je usmeren na žene i muškarce između 20 i 45 godina i njihove najrazličitije želje Carpisa nudi širok asortiman proizvoda po povoljnim cenama: torbe, kofere, poslovne torbe, kožne novčanike, tašne i ostali aksesoar.

5 U  igri kolorita Carpisa nudi paletu tašni za dame kao i klasične modele za posao i casual šetnju. Uz tašnu obavezno izaberite i odgovarajući novcanik. 

Ovog puta predstavljamo nekoliko karakterističnih Carpisinih torbi koje su must have što se tiče oblika pa i boja. 

12 Ženske torbe uglavnom imaju i prateće detalje u istom materijalu i boji, što je odlično ukoliko volite da sparite aksesoare. Muške torbe u ovom slučaju mogu da prođu sa univerzalnom namenom, bilo da je reč o poslovnim prilikama ili pak sportskim aktivnostima.

2

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *