Fashion guide

Istok sreće zapad u Guess jeans kampanji

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0

guess-holiday-campaign (7)

Guess predstavlja svoju novu prazničnu reklamnu kampanju koju je priznati fotograf Chen Man snimio u Japanu. U prvom planu je predivna priroda planine Fudži i delovi Tokija i na jedinstven način spaja istočnu i zapadnu kulturu, suprotstavljajući tradicionalnu japanske okolinu i Guess modernu odeću i aksesoar. Spoj likovne umetnosti i modne fotografije – potpis Chena Mana – hiper zasićena paleta boja i mešanje kulturnih uticaja daju čudesnu sliku i fantastičan sjaj. 

guess-holiday-campaign (5)

Po kreativnom konceptu Paul Marciana za prazničnu kampanju fotografije Chena Mana predstavljaju GUESS devojke Megan Williams i Karmay Ngaia, mlade i pune energije, najbolje što suprotstavljeni svetovi mogu da ponude. Kampanja dočarava bajkovito putovanje dveju prijateljica koje posmatrača vode u neke od najživopisnijih krajeva Japana.

guess-holiday-campaign (4)

Putovanje započinje prikazivanjem najtradicionalnije japanske borilačke veštine, Kenda. Atraktivni pokreti pokazuju njihovu snagu i lepotu. Nakon toga upoznaju nas sa drevnom japanskom ceremonijom ispijanja čaja. Neizostavni deo putovanja je i vožnja rikšom i poziranje pred japanskom ribarskom zastavom. Priča se završava posteljom punom latica trešnjinog cveta.

guess-holiday-campaign (1)

Stajling potpisuje poznati modni urednik i stilista Satoshi Hirota, prikazavši nam najatraktivnije komad iz Guess praznične kolekcije. Smele crveno-crne kombinacije i koža od glave do pete odlično idu uz pozadinu. Uz smirivanje setinga, sve je uočljiviji pastelni komadi, klasične denim jakne.

guess-holiday-campaign (3)

guess-holiday-campaign (6)

guess-holiday-campaign (2)

1 Comments

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *